Welcome to the Jungle!

Guns N' Roses konserten var galet bra! Jag är fortfarande i extas. Det var hur mycket folk som helst och vi skrek och hoppade som galningar. Förbandet var "Murderdolls", inga jag hade hört talas om men dom var coola. Lite mycket GNR wannabies för min smak. När Axl Rose klev på scenen höll vi alla på att svimma, hans röst är helt otrolig även fast han börjar närma sig 50 år. Dom körde några låtar från den nya skivan men körde alla gamla klassikers som "Paradise City", "Night train", "Sweet child o 'mine" och "Mr Brownstone". Såklart så är det ju bara Axl Rose som är den enda orginal medlemmen som är kvar sen bandet startade, jag hade nog svimmat om jag fått se Izzy Stradlin och Slash. Nu går GNR på repeat här hemma och jag har börjat läsa boken om GNR. Videon nedanför har jag filmat själv med min iphone. Det är under låten "Knocking on heaven's door". Jag dedikerar denna video till dig Marcus! Den andra videon är när vi väntar innan konserten.


Kommentarer
Postat av: Net

Vill läsa ngt mer spännande från ditt liv darling:D

2010-09-24 @ 19:53:17
URL: http://eskapism.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0