Paris is not for the weak hearted

Ursäkta för att jag inte har bloggat på länge, jag har helt enkelt inte haft tid. Men nu är det dags för ett inlägg om vad som hänt på senaste tiden!

Carro har kommit!


Varma kvällar vid Seine i +35 graders väder!




Såklart har vi hängt en del på Highlander


Varit på båtfest vid effiel tornet!


Ätit allt möjligt gott!


Solat vid Canal Saint Martin


Varit på Starbuck's för första gången i sommar!


Carro var med på Wing night!


Chillat i Buttes Charmont!

Där såg vi även Akon, som solade i parken!


Ätit god mat på Indiana Café på Grands Boulevards!


Carro tog en Club Sandwich!

f
Hängt med Ben från Canada, som snabbt blev en favorit!

Nu ska jag och gänget på "curry night" hemma hos davy! Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag säger som en gammal " Hasse o Tage" sketch ...dom verkar ha så roligt dom där ungdomarna, medan en annan sitter och matar duvor i parken ; )

2010-09-08 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0